Sähköiset uutiskirjeet

Mikäli sosiaalinen media ei tunnu omalta, niin tässä yksi vaihtoehto sille: sähköpostimainonta. 

Sosiaalisen median algoritmit vaativat säännöllistä julkaisutahtia tietynlaisella sisällöllä, jotta yrityksesi nousee näkyville (ja pysyy siellä). Siihen verrattuna tämä mainio ja ehkä vähän aliarvioitu markkinoinnin muoto tuo tuloksia vähemmälläkin vaivalla. Viestisi näkyvyys on taattu vaikka lähetät uutiskirjeen asiakkaillesi vain kerran kuussa tai harvemminkin.

Kartoitetaan kullekin yritykselle paras tapa kerätä sähköpostiosoitteistoa, jonka avulla saat tehtyä kohdennettua markkinointia oikeille ihmisille. 

Kun osoitteistoa on kerätty alulle, tehdään ensimmäinen uutiskirje yhdessä ja katsotaan alkeet Mailchimp-ohjelman käyttöön jatkoa varten.

Voit halutessasi jatkossakin ostaa minulta yksittäisenä palveluna uutiskirjeiden suunnittelun ja lähettämisen.

Sähköiset asiakaspalautteet

Tehokas, yksinkertainen ja nopea tapa kerätä asiakaspalautteita.

Meillä maalla puskaradio toimii, mutta vakuuttaaksesi vieraammankin väen tämä on paras keino! Sähköisesti ja nimettömänä annettavat palautteet kertovat arvokasta tietoa toiminnastasi sekä sinulle itsellesi, että muille ihmisille, mikäli haluat jakaa niitä kotisivuillasi.

Voidaan toteuttaa joko puhelinnumeroilla tai sähköpostiosoitteilla.

Kotisivut

Webnode-pohjaiset kotisivut. Miksi niin?

Helppouden takia. Ajattelen, että yrityksen uskottavuuteen vaikuttaa se, millaiset nettisivut ovat. Ovatko ne ajan tasalla vai täynnä täynnä selkeästi vanhentunutta tietoa, toimivatko ne huonosti kännykällä jne...

Kun kotisivut tehdään tai uudistetaan, pitkäaikaisen ja kustannustehokkaan hyödyn kannalta oleellista on, että yrittäjä itse osaa jatkossa päivittää sivuja. Sujuvasti ja ilman, että siihen vaaditaan teknistä osaamista tai puolen päivän koneella istumista.

Kysy tarjous!