Kuvien ja brändivärien käyttö on usein tehokkain tapa jäädä ihmisten mieliin
ja luoda heille mielikuva yrityksesi toiminnasta.
Teiden varsilla sijaitsevien ulkomainostaulujen tehokkuus perustuu alitajuiseen mainontaan. Säännölliseen, mutta ei-ärsyttävään toistoon.

"Ennen sanottiin, että asiakkaan tulee kuulla palvelusta/ tuotteesta 7 kertaa ennenkuin tämä edes harkitsee ostoa (Rule of Seven), mutta tämä määrä alkaa olla lähempänä 20 kertaa tämä päivän datan paljouden maailmassa."
- Laurrenna Consulting
- Mainokset toteutetaan yrityksenne brändi-ilmeen mukaisesti - väriteemaa sekä fontteja käyttäen. Digitaalisilla mainostauluilla mainoksen tärkein ominaisuus on selkeys, jotta sen ehtii lukea muutamassa sekunnissa.
- Nykypäivän jatkuvien ärsykkeiden tulvassa toistuvuus on yksi tehokkaimmista keinoista jäädä mieleen. Digitaalisilla mainostauluilla näkyvyys on vähintään 5 sekuntia jokaiselle minuutille.
- Mainoskampanja voidaan toteuttaa lyhyempänäkin, mutta lämpimästi suosittelen vähintään viikon (7 päivän) kampanja-aikaa. Tällä tavalla mainoksen tehokas toistuvuus saadaan varmistettua.
- Mainostauluja on kahdellatoista (12) eri paikkakunnalla, listaus alla.

Kuva: Hilla Group Oyj
Yhteistyössä: Hilla Group Oyj
PAIKKAKUNNAT
KAJAANI, Koivukatu ja Kauppakoskenkatu
KALAJOKI, keskusta
KALAJOKI, Hiekkasärkät
KALAJOKI, Hiekkasärkät, 6kpl pylväsnäyttöjä
KOKKOLA. Eteläväylä (2-puoleinen)
KOKKOLA, Jyväskyläntie (valtatie 13)
KOKKOLA, Mediakulma
KOKKOLA, Vaasantie
KANNUS, Kajaanintie (2-puoleinen)
KAUSTINEN, keskusta
KEMIJÄRVI
KUUSAMO, Kuusamon seudun ikkuna
PERHO
PUDASJÄRVI
PYHÄJOKI, valtatie 8
SOTKAMO, 6-tie
YLIVIESKA, Savontie (2-puoleinen)
YLIVIESKA, 6kpl pylväsnäyttöjä