Kuvien ja brändivärien käyttö on usein tehokkain tapa jäädä ihmisten mieliin

ja luoda heille mielikuva yrityksesi toiminnasta.

Teiden varsilla sijaitsevien ulkomainostaulujen tehokkuus perustuu alitajuiseen mainontaan. Säännölliseen, mutta ei-ärsyttävään toistoon.

"Ennen sanottiin, että asiakkaan tulee kuulla palvelusta/ tuotteesta 7 kertaa ennenkuin tämä edes harkitsee ostoa (Rule of Seven), mutta tämä määrä alkaa olla lähempänä 20 kertaa tämä päivän datan paljouden maailmassa."
- Laurrenna Consulting
  • Mainokset toteutetaan yrityksenne brändi-ilmeen mukaisesti - väriteemaa sekä fontteja käyttäen. Digitaalisilla mainostauluilla mainoksen tärkein ominaisuus on selkeys, jotta sen ehtii lukea muutamassa sekunnissa.

  • Nykypäivän jatkuvien ärsykkeiden tulvassa toistuvuus on yksi tehokkaimmista keinoista jäädä mieleen. Digitaalisilla mainostauluilla näkyvyys on vähintään 5 sekuntia jokaiselle minuutille.

  • Mainoskampanja voidaan toteuttaa lyhyempänäkin, mutta lämpimästi suosittelen vähintään viikon (7 päivän) kampanja-aikaa. Tällä tavalla mainoksen tehokas toistuvuus saadaan varmistettua. 

  • Mainostauluja on kahdellatoista (12) eri paikkakunnalla, listaus alla.
Kuva: Hilla Group Oyj
Kuva: Hilla Group Oyj

Yhteistyössä: Hilla Group Oyj

PAIKKAKUNNAT


KAJAANI, Koivukatu ja Kauppakoskenkatu

KALAJOKI, keskusta

KALAJOKI, Hiekkasärkät

KALAJOKI, Hiekkasärkät, 6kpl pylväsnäyttöjä


KOKKOLA. Eteläväylä (2-puoleinen)

KOKKOLA, Jyväskyläntie (valtatie 13)

KOKKOLA, Mediakulma

KOKKOLA, Vaasantie



KANNUS, Kajaanintie (2-puoleinen)

KAUSTINEN, keskusta

KEMIJÄRVI


KUUSAMO, Kuusamon seudun ikkuna

PERHO

PUDASJÄRVI


PYHÄJOKI, valtatie 8

SOTKAMO, 6-tie

YLIVIESKA, Savontie (2-puoleinen)

YLIVIESKA, 6kpl pylväsnäyttöjä